ΤΟΠΙΚΗ | 22-06-2026
Με ιδιαίτερη χαρά το Τ.Τ .Ιωαννίνων συμμετείχε το Σάββατο 13 Ιουνίου στο Πικ Νικ που διοργάνωσε ο Δήμος Ιωαννιτών στο πλαίσιο του “The Festival of the New European Bauhaus”.
Από τις 10:00 έως τις 14:00, τα Στελέχη του Τοπικού Τμήματος υποδέχθηκαν παιδιά της πόλης, ηλικίας 5 έως 11 ετών και τους έδωσαν την ευκαιρία να παίξουν, να δημιουργήσουν και να γνωρίσουν το Οδηγικό πρόγραμμα μέσα από τη δράση «ΦΥΣΗ… η ζωή αλλιώς!».
«Μέσα από παιχνίδια, δημιουργικές δραστηριότητες και βιωματικές εμπειρίες, τα παιδιά ανακάλυψαν τη χαρά της συνεργασίας, της εξερεύνησης και της επαφής με τη φύση, αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα του Οδηγικού προγράμματος.
Η συμμετοχή στη διοργάνωση αποτέλεσε παράλληλα και την τελευταία μεγάλη δράση της φετινής Οδηγικής χρονιάς για το Τοπικό Τμήμα Ιωαννίνων, κλείνοντας έναν κύκλο γεμάτο δημιουργία, νέες φιλίες, παιχνίδι και δυναμική επανεκκίνηση των Ομάδων στην ανακαινισμένη Εστία του Τμήματος.
Το Τ.Τ. Ιωαννίνων ευχαριστεί θερμά τον Δήμο Ιωαννιτών για την πρόσκληση και όλους τους μικρούς φίλους που συμμετείχαν στη δράση και μοιράστηκαν μαζί μας τη χαρά του Οδηγισμού.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο, με ακόμη περισσότερες δράσεις, νέες εμπειρίες και αμέτρητες οδηγικές περιπέτειες!
Καλό καλοκαίρι σε όλους!», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Με ιδιαίτερη χαρά το Τ.Τ .Ιωαννίνων συμμετείχε το Σάββατο 13 Ιουνίου στο Πικ Νικ που διοργάνωσε ο Δήμος Ιωαννιτών στο πλαίσιο του “The Festival of the New European Bauhaus”.
Από τις 10:00 έως τις 14:00, τα Στελέχη του Τοπικού Τμήματος υποδέχθηκαν παιδιά της πόλης, ηλικίας 5 έως 11 ετών και τους έδωσαν την ευκαιρία να παίξουν, να δημιουργήσουν και να γνωρίσουν το Οδηγικό πρόγραμμα μέσα από τη δράση «ΦΥΣΗ… η ζωή αλλιώς!».
«Μέσα από παιχνίδια, δημιουργικές δραστηριότητες και βιωματικές εμπειρίες, τα παιδιά ανακάλυψαν τη χαρά της συνεργασίας, της εξερεύνησης και της επαφής με τη φύση, αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα του Οδηγικού προγράμματος.
Η συμμετοχή στη διοργάνωση αποτέλεσε παράλληλα και την τελευταία μεγάλη δράση της φετινής Οδηγικής χρονιάς για το Τοπικό Τμήμα Ιωαννίνων, κλείνοντας έναν κύκλο γεμάτο δημιουργία, νέες φιλίες, παιχνίδι και δυναμική επανεκκίνηση των Ομάδων στην ανακαινισμένη Εστία του Τμήματος.
Το Τ.Τ. Ιωαννίνων ευχαριστεί θερμά τον Δήμο Ιωαννιτών για την πρόσκληση και όλους τους μικρούς φίλους που συμμετείχαν στη δράση και μοιράστηκαν μαζί μας τη χαρά του Οδηγισμού.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβριο, με ακόμη περισσότερες δράσεις, νέες εμπειρίες και αμέτρητες οδηγικές περιπέτειες!
Καλό καλοκαίρι σε όλους!», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Συνδεθείτε στην κοινότητα του Ioanninagoal.gr στο Viber κάνοντας κλικ εδώ!
Ioanninagoal.gr || Sports News || Αθλητικό portal στα Ιωάννινα, Copyright © 2026, All rights reserved.