Συγκέντρωση στο Δημαρχείο και ειρηνική πορεία των οπαδών του ΠΑΣ Γιάννινα

ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ | 25-06-2026

Συγκέντρωση στο Δημαρχείο και ειρηνική πορεία των οπαδών του ΠΑΣ Γιάννινα TAGS: #ΠΑΣ Γιάννινα

Φίλαθλοι του ΠΑΣ Γιάννινα συγκεντρώθηκαν από νωρίς το απόγευμα στον χώρο του Δημαρχείου και στη συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία προς την παραλίμνια περιοχή.

Εκεί είχαν αναπτυχθεί ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ, οι οποίες τους κράτησαν σε απόσταση ασφαλείας από την Πλατεία Μαβίλη, όπου λίγο πριν τις οκτώ το βράδυ ξεκίνησε η εκδήλωση της ΑΕΚ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Στη συνέχεια, οι φίλαθλοι αποχώρησαν από το σημείο και έκαναν πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης.

Κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας δεν προκλήθηκε περαιτέρω ένταση ή επεισόδια, ωστόσο ήταν αναπόφευκτο το κυκλοφοριακό κομφούζιο στο κέντρο, καθώς παρέμειναν κλειστά για αρκετή ώρα τμήματα της οδού Αβέρωφ και της Καραμανλή. 

*Φωτογραφία: epiruspost.gr



Συνδεθείτε στην κοινότητα του Ioanninagoal.gr στο Viber κάνοντας κλικ εδώ!