Σ.Φ. ΠΑΣ Γιάννινα: "Φέρνουμε προ των ευθυνών τους όλους τους αρμόδιους"

ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ | 22-06-2026

Σ.Φ. ΠΑΣ Γιάννινα: "Φέρνουμε προ των ευθυνών τους όλους τους αρμόδιους" TAGS: #ΠΑΣ Γιάννινα

Να ανακαλέσουν την άδεια για την εκδήλωση στην Πλατεία Μαβίλη της περιοδείας του τροπαίου της ΑΕΚ, ζητάει από τους αρμόδιους ο Σ.Φ. ΠΑΣ Γιάννινα.  

Η ανακοίνωση: 

Τα τελευταία χρόνια γινόμαστε μάρτυρες μίας συνήθειας, όχι ξενόφερτης, καθώς στο εξωτερικό σέβονται κάποια πράγματα και δεν διακατέχονται απο αίσθημα ραγιαδιμού, να σουλατσάρουνε τα τρόπαια τους οι ''μεγάλοι" και "τρανοί" του ελληνικού αθλητισμού σε πόλεις και χωριά, στήνοντας κακόγουστες φιέστες και περιμένοντας τους ιθαγενείς να περάσουν να θαυμάσουν, χειροκροτήσουν και κραυγάσουν.
Σε μία χώρα που αθλητικοί παράγοντες φαίνεται φυσιολογικό να κατεβαίνουν στο βάθρο να σηκώνουν τα τρόπαια με τους αθλητές, φαίνεται φυσιολογικό να παίζουν σφαλιάρες σε πανελλήνια μετάδοση σε κερκίδες γηπέδων (χωρίς καμία επίπτωση), φαίνεται φυσιολογικό να μπαίνουν με ράλι μέσα σε γήπεδα, φαίνεται φυσιολογικό να μπουκάρουν σε παρκέ με χειρονομίες και φτυσιματα, φαινεται φυσιολογικό να μπουκάρουν με κουμπούρια σε αγωνιστικούς χώρους και γενικά φαίνονται φυσιολογικά όλα όσα βιάζουν την κοινή λογική....
Σε αυτή τη χώρα λοιπόν ανακαλύψαμε αυτή τη μόδα του ''περιοδεύοντος θιάσου'' χωρίς να λογαριάζουμε τίποτα και κανέναν.
Άραγε μαζί με τα τρόπαια θα έρχονται και όλοι όσοι φωνάζουν κάθε φορά απο τη θέση της κερκίδας το περίφημο σύνθημα για την τιμή στον Αλή πασά που ''απάφτωσε'' τις μάνες του κάθε παγουρά?
Θα έρχονται εκείνοι που μας φωνάζουν Αλβανούς? ή μήπως θα έρθουν μαζί εκείνοι που ''στέλνουν ευχές'' στον ΠΑΣ και στον κάθε παγουρά και σε όλη την πόλη με το γνωστό ''ΓΕΙΑ ΣΑΣ ,ΓΕΙΑ ΣΑΣ !!ΑΓΑΠΩ!! ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΣΑΣ''??
Απο διοικητικούς θα έρθουν άραγε όλοι εκείνοι που πήραν ολόκληρα γήπεδα δωρεάν, την ίδια στιγμή που εμείς εδώ δεν έχουμε, όχι ιδιόκτητο, αλλα ούτε καν δημοτικό γήπεδο για ομάδες ποδοσφαίρου και μπάσκετ και που την ίδια στιγμή επίσης βγαίνουν με ευκολία σε κανάλια να μας πουν για το πόσο χωράφι είναι το ΖΩΣΙΜΑΔΕΣ?
Τέλος, θα έρθουν άραγε να καλύψουν αυτο το πανηγύρι τα κανάλια και τα sites στα οποία δεν υπάρχει θέση και κάλυψη για τις επαρχιακές ομάδες ; και που οι ομάδες της επαρχίας δεν νικάνε ποτέ αλλά χάνουν οι ''μεγάλοι'' στα μεταξύ τους ματς?
Για να μην χρειαστεί να μάθουμε ποτέ λοιπόν τις απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω και για πολλούς περισσότερους λόγους , καλούμε έστω και τώρα, τις δημοτικές αρχές της πόλης να ανακαλέσουν την άδεια για το ''επερχόμενο'' τέτοιο πανηγύρι της αεκ και να μην επιτρέψει σε καμία άλλη ομάδα πέρα απο αυτή της πόλης, να ξανακάνει κάτι αντίστοιχο.
Η πόλη μας έχει ομάδα ,έχει τον κόσμο της και έχει την περηφάνια του, το μόνο που ζητάει ειναι να μην υποτιμάται η αξιοπρέπεια του.
Την ίδια στιγμή που η ομάδα της πόλης μας περνάει μία απο τις πιο δύσκολες και άσχημες περιόδους.
Την ίδια στιγμή που εμείς ακυρώσαμε προπαρασκευαστικές εκδηλώσεις για τους εορτασμούς των 60 χρόνων της ομάδας μας.
Ακρίβως την ίδια στιγμή δίνεται άδεια για ένα τετοιο χάπενινγκ κάποιας ομάδας - άλλης πόλης και άλλης νοοτροπίας.
Καλούμε όλους τους αρμόδιους να το ξανασκεφτούν λοιπόν!!!
Η πόλη μας, η ομάδα μας και ο κόσμος της απαιτούν σεβασμό και γι'αυτό το λόγο φέρνουμε προ των ευθυνών τους όλους τους αρμόδιους απο τη Δημοτική αρχή και τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, μέχρι τον απλό κόσμο.
Επίσης θέλουμε να ξέρουν οι αρμόδιοι πως κάποια στιγμή, αν συνεχιστεί αυτή η φαρσοκωμωδία, θα μας κινήσει το ενδιαφέρον να πάμε κι εμείς μαζικά να δούμε απο κοντά αυτά τα πάρτυ.
ΠΑΘΟΣ
ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
ΣΕΒΑΣΜΟΣ
Σύνδεσμος Φιλάθλων ΠΑΣ Γιάννινα



Συνδεθείτε στην κοινότητα του Ioanninagoal.gr στο Viber κάνοντας κλικ εδώ!