Παραμένει ερυθρόλευκος

Γ' ΕΘΝΙΚΗ | 24-06-2026

Παραμένει ερυθρόλευκος TAGS: #Θύελλα Κατσικά #Γ' Εθνική

Ακόμη ένα βασικό γρανάζι της μηχανής της Θύελλας Καταικά, θα συνεχίσει και στη Γ' Εθνική. 

Ο Χάρης Ππααδόπουλος συνεχίζει με την ερυθρόλευκη φανέλα. 

Η ανακοίνωση της Θύελλας Κατσικά: 

Η Θύελλα και ο Χάρης Παπαδόπουλος συνεχίζουν μαζί και στη Γ' Εθνική!
Η διοίκηση του ΠΑΣ Θύελλα Κατσικάς βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Χάρη Παπαδόπουλο για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.
Ο Χάρης ήρθε στην ομάδα μας πριν από δύο χρόνια χωρίς τυμπανοκρουσίες, όμως με το πάθος, την εργατικότητα και το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του κατάφερε να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο σημαντικά γρανάζια της αγωνιστικής μας μηχανής. Μέσα από καθημερινή προσπάθεια, συνέπεια και απόλυτη αφοσίωση στη φανέλα της Θύελλας, κέρδισε επάξια τη θέση του στο ρόστερ και την εκτίμηση όλων όσοι βρίσκονται γύρω από την ομάδα.
Ο νεαρός πλάγιος αμυντικός αποτέλεσε βασικό μέλος μιας από τις πιο επιτυχημένες περιόδους στην ιστορία του συλλόγου, πανηγυρίζοντας με τα ερυθρόλευκα 2 Κύπελλα ΕΠΣΗΠ και 1 Πρωτάθλημα, συμβάλλοντας ουσιαστικά στις μεγάλες επιτυχίες της ομάδας μας.
Σήμερα εξαργυρώνει αυτή τη διαδρομή με τον πιο όμορφο τρόπο, καθώς θα είναι μέλος της ομάδας που θα εκπροσωπήσει τη Θύελλα στη Γ' Εθνική Κατηγορία, αποτελώντας ακόμη ένα παιδί του συλλόγου που συνεχίζει να εξελίσσεται και να μεγαλώνει μαζί με την ομάδα.
Χάρη, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες.
Συνεχίζουμε μαζί, συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε!
Χάρης Παπαδόπουλος 2026-2027
Μαζί και στη Γ' Εθνική! 



Συνδεθείτε στην κοινότητα του Ioanninagoal.gr στο Viber κάνοντας κλικ εδώ!