Παραμένει κυανόλευκη η Βάνα Μάντη

ΒΟΛΕΪ | 24-06-2026

Παραμένει κυανόλευκη η Βάνα Μάντη TAGS: #ΠΑΣ Γιάννινα

Συνεχίζει με τα χρώματα του ΠΑΣ Γιάννινα WVC η Βάνα Μάντη.

Η ανακοίνωση:

Ο ΠΑΣ Γιάννινα WVC ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Βάνα Μάντη, η οποία θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας μας από τη θέση του λίμπερο για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.

Η Βάνα θα συμπληρώσει πέντε συνεχόμενα χρόνια παρουσίας στον σύλλογό μας.

Δήλωση Βάνας Μάντη:

«Πέμπτη συνεχόμενη χρονιά στον ΠΑΣ Γιάννινα και νιώθω περήφανη που συνεχίζω σε αυτή την οικογένεια. Ευχαριστώ τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη τους. Με πολλή δουλειά και αφοσίωση, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό ώστε να πετύχουμε τον μεγάλο μας στόχο, την άνοδο της ομάδας.» 



Συνδεθείτε στην κοινότητα του Ioanninagoal.gr στο Viber κάνοντας κλικ εδώ!